نقش یک تصویر خوب در یک تبلیغ موفق

در یک آگهی یا یک تبلیغ در زمینه های مختلف چه در مجلات، روزنامه، تلویزیون، تراکت، بیلبورد و موارد دیگر که مطمئنا تصویری خواهد بود به جز رادیو که رسانه ای صمعی است تصویر نقش بزرگی را ایفاء می کند در واقع یک نام تجاری خوب و متناسب با محصول همراه یک تصویر خوب که دارای ویژگی های زیر می باشد در برند سازی و تاثیرپذیری مصرف کننده نقش به سزایی ایفاء خواهد نمود. ویژگی هایی که یک تصویر خوب بایستی داشته باشد به شرح ذیل می باشد :

1 ) موضوع : اگر فکر یا سوژه ی جالبی در ذهن نداشته باشید یا نیابید، ماهرترین عکاس ها هم نمی توانند به شما کمک کنند پس ابتدا یک سوژه ی خوب یک ایده ی عکاسی ناب پیدا نمایید.

2) ایجاد کنجکاوی : همیشه سعی بر این شود تا جایی که می شود در یک تصویر جذابیت داستان مطرح شود چون می تواند خواننده یا بیننده را جذب نمایید و ذهنش را درگیر این موضوع کند و بگوید: (قضیه چیه؟) و بعد آگهی را دنبال کند.

3) بسته بندی کالا : اگر داستان تحت عنوان تیزر ندارید بهتر است از بسته بندی یا تصویر سازی خوب کمک بگیرید.

4) نمایش تصویر نتیجه ی نهایی مصرف کالا : این مورد تبلیغات بیشتر در تلویزیون شاهد خواهیم بود یعنی عکس قبل از مصرف و بعد از مصرف را به مخاطب نمایش دهیم. مثل بعضی از تبلیغاتی که در مجلات برای جراحی ها مشاهده خواهید نمود، یا تصویرهایی که به وسیله ی ابزار فیلم سازی برای درک بهتر برای مخاطب (مصرف کننده) قابل رویت خواهد بود.

5) ساده بودن تصویر : صحنه های شلوغ، کشش و جذابیت چندانی ندارند پس بهتر است در سادگی جذابیت و برتر بودن محصول را بیان نمود.

6) علاقه مشتریان و مخاطبان را در نظر داشته باشید : باید در نظر داشته باشیم آنچه که برای ما جذابیت دارد شاید برای بیننده جذابیت چندانی نداشته باشد ،در نتیجه بهتر است دید خود را به عنوان یک مشتری تغییر داده و دیدگاه مشتری نگاه کنیم.

7) همزاد پنداری : هر ببینده تبلیغات سعی دارد خود را به جای کاراکتر و شخصیت اصلی تبلیغ قرار دهد ،پس به این مورد نیز باید توجه داشت.

8) آگهی رنگی بهتر از تک رنگ : رنگ در طرح و تفکیک سازی تبلیغ نقش بسزایی دارد و تاثیرگذار خواهد بود و آگهی هایی که از 4 رنگ در آن استفاده شود تاثیر بهتری نسبت به آگهی های سیاه و سفید خواهند داشت.

پنجره

موفقیت

خود را

باز کنید.

موفقیت یعنی ...

  • اراده بالا
  • مصمم در امور
  • مطابقت با شرایط
  • تحمل شکست

موفق ... دارد

  • هدف و مسیر
  • برنامه منظم
  • اراده بالا
  • همت و نشاط

همراه شماییم در ...

  • مدیریت بازرگانی
  • مشاوره تبلیغات
  • مدیریت تبلیغاتی
  • اجرای تبلیغ

موفقیت شما هدف ماست...
از مشاوره تا مدیریت و سپس اجرا در کنار شمائیم ...
(استفاده از محتوای این مجموعه با ذکر منبع بلامانع می باشد.)